اما در این بین اشتباهاتی رایجی وجود دارد که گاها توسط برخی برخی مشتریان محترم صورت میگیرد که باعث میشود برخی موارد که در طراحی جزو تکنیک ها و موارد مهم هستند رعایت نشود و در نهایت باعث چالش هایی در هنگام طراحی بنر یا بروشور و … صورت بگیرد .
موارد درخواستی از مشتری برای سفارش طراحی بنر
بطور مثال وقتی می خواهید سفارش بنر تبلیغاتی دهید از شما درخواست می شود که اطلاعات اولیه برای معرفی خود یا شرکت را ذکر کنید و در ادامه از شما خواسته شده که موضوع طراحی ، توضیحات متنی و رنگ پیشنهادی یا در صورت نیاز طرحی را به عنوان نمونه جهت آشنایی طراح با سلیقه ی شما ارسال بفرمایید .تمام این موارد باعث می شود تا ذهن طراح قبل از شروع به طراحی بنر باز شده و با توجه به نکات ذکر شده توسط مشتری و با ایجاد خلاقیت ذهنی خود طرحی با درصد جذابیت بالا ، کیفیت مطلوب و در عین حال تاثیر گذار طراحی کند .
اما گاها این موضوع پیش میاید که تعداد اندکی از مشتریان محترم بدون توجه به نکات پشت پرده طراحی با نظرات قابل احترام خود دست طراح را برای طراحیبا ایده های جدید می بندند که در نهایت با محدودیت و سلایق فردی خود باعث می شود که طراح به جای پرداختن به تکنیک ، ایده های جدید و رعایت استاندارد ها تنها به حساسیت ها و اجرای طرحی تحت فشار بپردازد . در نهایت پیشنهاد میکنیم ، به نکات سفارش اشاره داشته باشید و طراحی بنر را به ما بسپارید تا با تلاش و خلاقیت شما را به هدف مد نظر برسانیم .